Hytönen, E., tiedekunta, H., Humanities, F. o., laitos, M., Music, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2014). Suomalaisten musiikkiartistien markkinointitavat Facebookissa: Sisällönanalyysi viiden artistin Facebook-päivityksistä.
Chicago-viite (17. p.)Hytönen, Emma-Karoliina, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Musiikin laitos, Department of Music, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Suomalaisten Musiikkiartistien Markkinointitavat Facebookissa: Sisällönanalyysi Viiden Artistin Facebook-päivityksistä. 2014.
MLA-viite (9. p.)Hytönen, Emma-Karoliina, et al. Suomalaisten Musiikkiartistien Markkinointitavat Facebookissa: Sisällönanalyysi Viiden Artistin Facebook-päivityksistä. 2014.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.