Musiikillinen elämänkaari alakoulusta aikuisuuteen tapaustutkimus musiikkiluokan merkityksestä ja musiikillisista elämäntarinoista

Tutkimuksen lähtökohtana ovat myönteiset muistot alakoulun musiikkiluokasta ja musiikin merkityksestä yksilön elämänkaaressa. Tutkimuksessa kartoitetaan muistoja musiikkiluokasta, musiikkiluokan merkitystä musiikillisessa elämänkaaressa, sekä pohdi-taan musiikillista minäkäsitystä. Tutkimus on laa...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Pitkänen, Kirsi
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2014
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43633