APA-viite (7. p.)

Häggman, N., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2014). Kuinka esikouluikäiset lapset pääsevät vaikuttamaan päiväkodin pedagogiseen suunnittelutyöhön: Tapaustutkimus lapsilähtöisyyden eri ilmenemismuodoista yksityisessä päiväkodissa.

Chicago-viite (17. p.)

Häggman, Nina, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Kuinka Esikouluikäiset Lapset Pääsevät Vaikuttamaan Päiväkodin Pedagogiseen Suunnittelutyöhön: Tapaustutkimus Lapsilähtöisyyden Eri Ilmenemismuodoista Yksityisessä Päiväkodissa. 2014.

MLA-viite (9. p.)

Häggman, Nina, et al. Kuinka Esikouluikäiset Lapset Pääsevät Vaikuttamaan Päiväkodin Pedagogiseen Suunnittelutyöhön: Tapaustutkimus Lapsilähtöisyyden Eri Ilmenemismuodoista Yksityisessä Päiväkodissa. 2014.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.