Häggman, N., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2014). Kuinka esikouluikäiset lapset pääsevät vaikuttamaan päiväkodin pedagogiseen suunnittelutyöhön: Tapaustutkimus lapsilähtöisyyden eri ilmenemismuodoista yksityisessä päiväkodissa.
Chicago Style (17th ed.) CitationHäggman, Nina, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Kuinka Esikouluikäiset Lapset Pääsevät Vaikuttamaan Päiväkodin Pedagogiseen Suunnittelutyöhön: Tapaustutkimus Lapsilähtöisyyden Eri Ilmenemismuodoista Yksityisessä Päiväkodissa. 2014.
MLA (9th ed.) CitationHäggman, Nina, et al. Kuinka Esikouluikäiset Lapset Pääsevät Vaikuttamaan Päiväkodin Pedagogiseen Suunnittelutyöhön: Tapaustutkimus Lapsilähtöisyyden Eri Ilmenemismuodoista Yksityisessä Päiväkodissa. 2014.