Mobiilimarkkinoinnin tavoitteet ja haasteet liiketoiminnan edistämisessä

Seppänen, Pyry Mobiilimarkkinoinnin tavoitteet ja haasteet liiketoiminnan edistämisessä Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2014, 29 s. Tietojärjestelmätiede, kandidaatin tutkielma Ohjaaja(t): Kankaanpää, Irja Tässä tutkimuksessa perehdytään mobiilimarkkinointiin osana organisaation markkinoi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Seppänen, Pyry
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2014
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43083