Mobiilimarkkinoinnin tavoitteet ja haasteet liiketoiminnan edistämisessä

Bibliographic Details
Main Author: Seppänen, Pyry
Other Authors: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Tietojärjestelmätiede, Information Systems Science
Format: Bachelor's thesis
Language:fin
Published: 2014
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43083
_version_ 1809903311277522944
annif_keywords_txtF_mv liiketoiminta markkinointiviestintä matkapuhelimet markkinointi yritykset
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p2439 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 http://www.yso.fi/onto/yso/p4362 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
author Seppänen, Pyry
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science
author_facet Seppänen, Pyry Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science Seppänen, Pyry
author_sort Seppänen, Pyry
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2014-03-18T21:09:54Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title lang="fi">Mobiilimarkkinoinnin tavoitteet ja haasteet liiketoiminnan edist&#xE4;misess&#xE4;</title><creator>Sepp&#xE4;nen, Pyry</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other" lang="fi">mobiili,</subject><subject type="other" lang="fi">markkinointi</subject><subject type="other" lang="fi">arvo</subject><subject type="other" lang="fi">kuluttaja</subject><available>2014-03-18T10:33:40Z</available><issued>2014</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43083</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201403181360</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201403181360</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/43083/1/Pyry%20Sepp%c3%a4nen.pdf" name="Pyry Sepp&#xE4;nen.pdf" type="application/pdf" length="345419" sequence="1"/><recordID>123456789_43083</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_43083
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:08Z
main_date 2014-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2014
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/43083\/1\/Pyry%20Sepp%c3%a4nen.pdf","text":"Pyry Sepp\u00e4nen.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2014-03-18T21:09:54Z
publishDate 2014
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Seppänen, Pyry Mobiilimarkkinoinnin tavoitteet ja haasteet liiketoiminnan edistämisessä mobiili, markkinointi arvo kuluttaja
subject_txtF Tietojärjestelmätiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_43083&index=0&size=large
title Mobiilimarkkinoinnin tavoitteet ja haasteet liiketoiminnan edistämisessä
title_full Mobiilimarkkinoinnin tavoitteet ja haasteet liiketoiminnan edistämisessä
title_fullStr Mobiilimarkkinoinnin tavoitteet ja haasteet liiketoiminnan edistämisessä Mobiilimarkkinoinnin tavoitteet ja haasteet liiketoiminnan edistämisessä
title_full_unstemmed Mobiilimarkkinoinnin tavoitteet ja haasteet liiketoiminnan edistämisessä Mobiilimarkkinoinnin tavoitteet ja haasteet liiketoiminnan edistämisessä
title_short Mobiilimarkkinoinnin tavoitteet ja haasteet liiketoiminnan edistämisessä
title_sort mobiilimarkkinoinnin tavoitteet ja haasteet liiketoiminnan edistämisessä
title_txtP Mobiilimarkkinoinnin tavoitteet ja haasteet liiketoiminnan edistämisessä
topic mobiili, markkinointi arvo kuluttaja
topic_facet arvo kuluttaja markkinointi mobiili,
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43083 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201403181360
work_keys_str_mv AT seppänenpyry mobiilimarkkinoinnintavoitteetjahaasteetliiketoiminnanedistämisessä