APA-viite (7. p.)

Innilä, F., tiedekunta, I., Technology, F. o. I., Informaatioteknologia, Technology, I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2014). Itsepalvelukassat asiakasnäkökulmasta: Vaikutus asiakaskokemuksen muodostumisessa.

Chicago-viite (17. p.)

Innilä, Frans, Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Itsepalvelukassat Asiakasnäkökulmasta: Vaikutus Asiakaskokemuksen Muodostumisessa. 2014.

MLA-viite (9. p.)

Innilä, Frans, et al. Itsepalvelukassat Asiakasnäkökulmasta: Vaikutus Asiakaskokemuksen Muodostumisessa. 2014.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.