Partanen, H., tiedekunta, Y., Sciences, F. o. S., laitos, P., Psychology, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2013). Ei-kielellisen auditiivisen harjoittelun vaikutus kuullunerotteluun ja kielellisiin taitoihin lapsilla, joilla on kielellinen erityisvaikeus.
Chicago Style (17th ed.) CitationPartanen, Heidi, Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Ei-kielellisen Auditiivisen Harjoittelun Vaikutus Kuullunerotteluun Ja Kielellisiin Taitoihin Lapsilla, Joilla on Kielellinen Erityisvaikeus. 2013.
MLA (9th ed.) CitationPartanen, Heidi, et al. Ei-kielellisen Auditiivisen Harjoittelun Vaikutus Kuullunerotteluun Ja Kielellisiin Taitoihin Lapsilla, Joilla on Kielellinen Erityisvaikeus. 2013.