Härkänen, H., Vilola, J., tiedekunta, K., Education, F. o., laitos, K., Education, D. o., . . . yliopisto, J. (2013). Tietokoneavusteisen nopeutetun lukemisharjoittelun vaikutus lukemissujuvuuteen ja -motivaatioon 2.-6.-luokkalaisilla oppilailla, joilla on haasteita lukemissujuvuudessa.
Chicago-viite (17. p.)Härkänen, Hanna, Johanna Vilola, Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Tietokoneavusteisen Nopeutetun Lukemisharjoittelun Vaikutus Lukemissujuvuuteen Ja -motivaatioon 2.-6.-luokkalaisilla Oppilailla, Joilla on Haasteita Lukemissujuvuudessa. 2013.
MLA-viite (9. p.)Härkänen, Hanna, et al. Tietokoneavusteisen Nopeutetun Lukemisharjoittelun Vaikutus Lukemissujuvuuteen Ja -motivaatioon 2.-6.-luokkalaisilla Oppilailla, Joilla on Haasteita Lukemissujuvuudessa. 2013.