Leimattu ja normaali? diskurssianalyyttinen tutkimus ADHD-diagnosoitujen nuorten koulunkäyntipuheesta

Bibliographic Details
Main Author: Ylärakkola, Miina
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Erityispedagogiikka, Special Education, 101
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2013
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/42720
_version_ 1780992083900760064
annif_keywords_txtF_mv nuoret ADHD diskurssianalyysi nuoruus identiteetti
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p11617 http://www.yso.fi/onto/yso/p4541 http://www.yso.fi/onto/yso/p7829 http://www.yso.fi/onto/yso/p15327 http://www.yso.fi/onto/yso/p9743
author Ylärakkola, Miina
author2 Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101
author_facet Ylärakkola, Miina Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101 Ylärakkola, Miina
author_sort Ylärakkola, Miina
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
first_indexed 2023-03-22T09:58:05Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Leimattu ja normaali? : diskurssianalyyttinen tutkimus ADHD-diagnosoitujen nuorten koulunk&#xE4;yntipuheesta</title><title type="alternative">Diskurssianalyyttinen tutkimus ADHD-diagnosoitujen nuorten koulunk&#xE4;yntipuheesta</title><creator>Yl&#xE4;rakkola, Miina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="method">Diskurssianalyysi</subject><subject type="yso">ADHD</subject><subject type="yso">nuoret</subject><subject type="yso">nuoruus</subject><subject type="yso">koulunk&#xE4;ynti</subject><subject type="yso">identiteetti</subject><available>2013-12-22T11:14:53Z</available><issued>2013</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1290733</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/42720</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201312222866</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and&#xD; print it for Your own personal use. Commercial use is&#xD; prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201312222866</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/42720/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201312222866.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201312222866.pdf" type="application/pdf" length="467796" sequence="1"/><recordID>123456789_42720</recordID></qualifieddc>
hierarchy_parent_title Institutional Repository
id jyx.123456789_42720
institution JYU
language fin
last_indexed 2023-07-03T20:13:10Z
main_date 2013-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2013
media_type_str_mv 0/application/ 1/application/pdf/
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/42720\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201312222866.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201312222866.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2013-03-22T09:58:05Z
publishDate 2013
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Ylärakkola, Miina Leimattu ja normaali? : diskurssianalyyttinen tutkimus ADHD-diagnosoitujen nuorten koulunkäyntipuheesta Diskurssianalyysi ADHD nuoret nuoruus koulunkäynti identiteetti
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_42720&index=0&size=large
title Leimattu ja normaali? : diskurssianalyyttinen tutkimus ADHD-diagnosoitujen nuorten koulunkäyntipuheesta
title_alt Diskurssianalyyttinen tutkimus ADHD-diagnosoitujen nuorten koulunkäyntipuheesta
title_full Leimattu ja normaali? : diskurssianalyyttinen tutkimus ADHD-diagnosoitujen nuorten koulunkäyntipuheesta
title_fullStr Leimattu ja normaali? : diskurssianalyyttinen tutkimus ADHD-diagnosoitujen nuorten koulunkäyntipuheesta Leimattu ja normaali? : diskurssianalyyttinen tutkimus ADHD-diagnosoitujen nuorten koulunkäyntipuheesta
title_full_unstemmed Leimattu ja normaali? : diskurssianalyyttinen tutkimus ADHD-diagnosoitujen nuorten koulunkäyntipuheesta Leimattu ja normaali? : diskurssianalyyttinen tutkimus ADHD-diagnosoitujen nuorten koulunkäyntipuheesta
title_short Leimattu ja normaali?
title_sort leimattu ja normaali diskurssianalyyttinen tutkimus adhd diagnosoitujen nuorten koulunkäyntipuheesta
title_sub diskurssianalyyttinen tutkimus ADHD-diagnosoitujen nuorten koulunkäyntipuheesta
title_txtP Leimattu ja normaali? : diskurssianalyyttinen tutkimus ADHD-diagnosoitujen nuorten koulunkäyntipuheesta
topic Diskurssianalyysi ADHD nuoret nuoruus koulunkäynti identiteetti
topic_facet ADHD Diskurssianalyysi identiteetti koulunkäynti nuoret nuoruus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/42720 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201312222866
work_keys_str_mv AT ylärakkolamiina leimattujanormaalidiskurssianalyyttinentutkimusadhddiagnosoitujennuortenkoulunkä