Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Leimattu ja normaali?
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Leimattu ja normaali? : diskurssianalyyttinen tutkimus ADHD-diagnosoitujen nuorten koulunkäyntipuheesta

Leimattu ja normaali? diskurssianalyyttinen tutkimus ADHD-diagnosoitujen nuorten koulunkäyntipuheesta

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ylärakkola, Miina
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2013
Aiheet:
Erityispedagogiikka
Special Education
Diskurssianalyysi
101
ADHD
nuoret
nuoruus
koulunkäynti
identiteetti
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/42720
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Yhteenveto:

Samankaltaisia teoksia

  • Leimattu ja normaali? : diskurssianalyyttinen tutkimus ADHD-diagnosoitujen nuorten koulunkäyntipuheesta
    Tekijä: Ylärakkola, Miina
    Julkaistu: (2013)
  • "Kirjottaminen oli helpompaa mut lukeminen oli vaikeeta" : ADHD-diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina
    Tekijä: Jokinen, Marika
    Julkaistu: (2016)
  • Nuorten ADHD-diagnoosilleen rakentamat merkitykset
    Tekijä: Tähti, Marianne
    Julkaistu: (2015)
  • ADHD-diagnosoitujen nuorten käsityksiä opettajista ja vertaissuhteista
    Tekijä: Sjöblom, Linda, et al.
    Julkaistu: (2013)
  • Lasten, nuorten ja huoltajien kokemuksia ADHD:n lääkehoidosta ja koulunkäynnistä
    Tekijä: Korhonen, Tiina Susanna
    Julkaistu: (2006)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus