ADHD-diagnosoitujen nuorten käsityksiä opettajista ja vertaissuhteista

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia ADHD-diagnosoitujen nuorten käsityksiä heidän opettajistaan ja vertaissuhteistaan. Näistä muodostuivat myös tutkimuksen kaksi tutkimuskysymystä. Aineisto koostui 11:sta 11–16-vuotiaiden ADHD-diagnosoitujen nuorten teemahaastatteluista. Pro gradu -työ on osa...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Sjöblom, Linda, Yliniskala, Leea
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2013
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/42674