Kirjakustantajien viestintä verkossa

Kirja-ala on murroksessa. Kuluttajien käyttäytymistä on vaikeaa ennustaa. Kustantamot joutuvat muuttamaan toimintatapaansa ollakseen kilpailukykyisiä toimijoita markkinoilla, jotka pirstaloivat kuluttajien käyttäytymistä. Kirjankustantajien on tehtävä verkkoviestintää, joka herättää kuluttajan miele...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Sievänen-Eskelinen, Kirsi
Muut tekijät: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Viestintätieteiden laitos, Department of Communication, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2013
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/42648
Search Result 1

Kirjakustantajien viestintä verkossa Tekijä Sievänen-Eskelinen, Kirsi

Julkaistu 2013
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Pro gradu