Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Content-oriented consumer enga...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Content-oriented consumer engagement online : cognitive and affective brand effects of SME's thematic content strategy

Content-oriented consumer engagement online cognitive and affective brand effects of SME's thematic content strategy

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Taiminen, Kimmo
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Faculty of Humanities, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Humanistinen tiedekunta, Taloustieteet, Viestintätieteiden laitos, Business and Economics, Department of Communication, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2013
Aiheet:
consumer engagement
content
experiences
brand
social media
Markkinointi
Yhteisöviestintä
Marketing
Organizational Communication
20423
3131
kuluttajat
sitouttaminen
brändit
sosiaalinen media
kokemukset
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/42389
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/42389

Samankaltaisia teoksia

  • Content-oriented consumer engagement online : cognitive and affective brand effects of SME's thematic content strategy
    Tekijä: Taiminen, Kimmo, kirjoittaja
    Julkaistu: (2013)
  • Measuring consumer brand engagement on social media with annoyance as a moderator
    Tekijä: Tanttu, Tuomo
    Julkaistu: (2017)
  • An empirical analysis on how relevance and credibility of content affect consumer brand engagement in Facebook and Instagram in a mixed business model
    Tekijä: Moisio, Etleva
    Julkaistu: (2020)
  • Identifying behavioral drivers and motivations for consumer engagement in LINE application : a thematic analysis
    Tekijä: Aalto, Aleksi
    Julkaistu: (2021)
  • Flourishing digital content marketing communication : engaging consumers with attractiveness, benevolence, and cogency
    Tekijä: Taiminen, Kimmo, kirjoittaja
    Julkaistu: (2020)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus