_version_ |
1799835487596183552
|
annif_keywords_txtF_mv |
markkinointi
asiakkaat
asiakaslähtöisyys
asiakkuus
arvonluonti
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p3294
http://www.yso.fi/onto/yso/p7613
http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
http://www.yso.fi/onto/yso/p21123
|
author |
Korpinen, Olli
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
|
author_facet |
Korpinen, Olli
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
Korpinen, Olli
|
author_sort |
Korpinen, Olli
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2013-10-15T09:18:11Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Järjestelmäpohjainen asiakasarvon määrittäminen ja hyödyntäminen asiakas-lähtöisessä markkinoinnissa</title><creator>Korpinen, Olli</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other">asiakasarvo</subject><subject type="other">asiakkaan elinkaariarvo</subject><subject type="other">CRM</subject><subject type="other">asiakkuudenhallinta</subject><subject type="other">asiakastieto</subject><available>2013-10-10T12:32:44Z</available><issued>2013</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/42323</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201310102452</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the department responsible for publication of the thesis, or at the archival workstation at Jyväskylä University Library: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Luettavissa tekijänoikeudellisista syistä vain opinnäytteen julkaisseella laitoksella ja Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201310102452</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/42323/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201310102452.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201310102452.pdf" type="application/pdf" length="503111" sequence="1"/><recordID>123456789_42323</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_42323
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:04:18Z
|
main_date |
2013-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2013
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/42323\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201310102452.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201310102452.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2013-10-15T09:18:11Z
|
publishDate |
2013
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Korpinen, Olli
Järjestelmäpohjainen asiakasarvon määrittäminen ja hyödyntäminen asiakas-lähtöisessä markkinoinnissa
asiakasarvo
asiakkaan elinkaariarvo
CRM
asiakkuudenhallinta
asiakastieto
|
subject_txtF |
Tietojärjestelmätiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_42323&index=0&size=large
|
title |
Järjestelmäpohjainen asiakasarvon määrittäminen ja hyödyntäminen asiakas-lähtöisessä markkinoinnissa
|
title_full |
Järjestelmäpohjainen asiakasarvon määrittäminen ja hyödyntäminen asiakas-lähtöisessä markkinoinnissa
|
title_fullStr |
Järjestelmäpohjainen asiakasarvon määrittäminen ja hyödyntäminen asiakas-lähtöisessä markkinoinnissa
Järjestelmäpohjainen asiakasarvon määrittäminen ja hyödyntäminen asiakas-lähtöisessä markkinoinnissa
|
title_full_unstemmed |
Järjestelmäpohjainen asiakasarvon määrittäminen ja hyödyntäminen asiakas-lähtöisessä markkinoinnissa
Järjestelmäpohjainen asiakasarvon määrittäminen ja hyödyntäminen asiakas-lähtöisessä markkinoinnissa
|
title_short |
Järjestelmäpohjainen asiakasarvon määrittäminen ja hyödyntäminen asiakas-lähtöisessä markkinoinnissa
|
title_sort |
järjestelmäpohjainen asiakasarvon määrittäminen ja hyödyntäminen asiakas lähtöisessä markkinoinnissa
|
title_txtP |
Järjestelmäpohjainen asiakasarvon määrittäminen ja hyödyntäminen asiakas-lähtöisessä markkinoinnissa
|
topic |
asiakasarvo
asiakkaan elinkaariarvo
CRM
asiakkuudenhallinta
asiakastieto
|
topic_facet |
CRM
asiakasarvo
asiakastieto
asiakkaan elinkaariarvo
asiakkuudenhallinta
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/42323
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201310102452
|
work_keys_str_mv |
AT korpinenolli järjestelmäpohjainenasiakasarvonmäärittäminenjahyödyntäminenasiakaslähtöisessämarkk
|