Korpinen, O., tiedekunta, I., Technology, F. o. I., Informaatioteknologia, Technology, I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2013). Järjestelmäpohjainen asiakasarvon määrittäminen ja hyödyntäminen asiakas-lähtöisessä markkinoinnissa.
Chicago-viite (17. p.)Korpinen, Olli, Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Järjestelmäpohjainen Asiakasarvon Määrittäminen Ja Hyödyntäminen Asiakas-lähtöisessä Markkinoinnissa. 2013.
MLA-viite (9. p.)Korpinen, Olli, et al. Järjestelmäpohjainen Asiakasarvon Määrittäminen Ja Hyödyntäminen Asiakas-lähtöisessä Markkinoinnissa. 2013.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.