_version_ 1799835484746153984
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media markkinointi yritykset Facebook blogit
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p21063 http://www.yso.fi/onto/yso/p2719
author Haapamäki, Joni
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science
author_facet Haapamäki, Joni Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science Haapamäki, Joni
author_sort Haapamäki, Joni
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2013-06-27T20:03:08Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title lang="fi">Sosiaalisen median hy&#xF6;dyt yrityksen modernissa markkinoinnissa</title><creator>Haapam&#xE4;ki, Joni</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other" lang="fi">sosiaalinen media</subject><subject type="other" lang="fi">markkinointi</subject><subject type="other" lang="fi">hy&#xF6;tyjen mittaaminen</subject><available>2013-06-27T09:06:02Z</available><issued>2013</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/41847</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201306272047</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201306272047</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/41847/1/Joni%20Haapam%c3%a4ki.pdf" name="Joni Haapam&#xE4;ki.pdf" type="application/pdf" length="386022" sequence="1"/><recordID>123456789_41847</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_41847
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:01Z
main_date 2013-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2013
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/41847\/1\/Joni%20Haapam%c3%a4ki.pdf","text":"Joni Haapam\u00e4ki.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2013-06-27T20:03:08Z
publishDate 2013
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Haapamäki, Joni Sosiaalisen median hyödyt yrityksen modernissa markkinoinnissa sosiaalinen media markkinointi hyötyjen mittaaminen
subject_txtF Tietojärjestelmätiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_41847&index=0&size=large
title Sosiaalisen median hyödyt yrityksen modernissa markkinoinnissa
title_full Sosiaalisen median hyödyt yrityksen modernissa markkinoinnissa
title_fullStr Sosiaalisen median hyödyt yrityksen modernissa markkinoinnissa Sosiaalisen median hyödyt yrityksen modernissa markkinoinnissa
title_full_unstemmed Sosiaalisen median hyödyt yrityksen modernissa markkinoinnissa Sosiaalisen median hyödyt yrityksen modernissa markkinoinnissa
title_short Sosiaalisen median hyödyt yrityksen modernissa markkinoinnissa
title_sort sosiaalisen median hyödyt yrityksen modernissa markkinoinnissa
title_txtP Sosiaalisen median hyödyt yrityksen modernissa markkinoinnissa
topic sosiaalinen media markkinointi hyötyjen mittaaminen
topic_facet hyötyjen mittaaminen markkinointi sosiaalinen media
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/41847 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201306272047
work_keys_str_mv AT haapamäkijoni sosiaalisenmedianhyödytyrityksenmodernissamarkkinoinnissa