Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Yläkoulun oppilaiden motivaati...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Yläkoulun oppilaiden motivaatioon vaikuttavat tekijät koulun yleisurheilutunneilla

Yläkoulun oppilaiden motivaatioon vaikuttavat tekijät koulun yleisurheilutunneilla

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Outinen, Laura
Other Authors: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikuntakasvatuksen laitos, Department of Sport Sciences, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2013
Subjects:
yleisurheilu
motivaatio
tavoiteorientaatio
asenne mittaamiseen
viihtyminen
Liikuntapedagogiikka
Physical Education Teacher Education
502
viihtyvyys
yläkoulu
koululiikunta
motivaatioilmasto
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/41798
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/41798

Similar Items

  • Yläkoulun oppilaiden motivaatioon vaikuttavat tekijät koulun yleisurheilutunneilla
    by: Outinen, Laura
    Published: (2013)
  • Yläkoululaisten kokemuksia liikunnanopettajien palautteenannosta
    by: Uotila, Marianne
    Published: (2013)
  • Oppilaiden motivaatio liikuntatunneilla ja toimintakykytestitunnilla
    by: Manninen, Mika
    Published: (2012)
  • Yläkoululaisten kokemuksia liikunnanopettajien palautteenannosta
    by: Uotila, Marianne
    Published: (2013)
  • B-SM jääkiekkoilijoiden koettu motivaatioilmasto, tavoiteorientaatio, koettu pätevyys ja intentio sekä niiden yhteydet pelaajien viihtymiseen lajissaan
    by: Taruvuori, Teemu, et al.
    Published: (2015)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report