Hento, I., Technology, F. o. I., tiedekunta, I., laitos, T., Systems, D. o. C. S. a. I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2013). Elintarvikkeiden verkkokauppa: Motivaatio ostamiseen ja päätöksenteko - tapaustutkimus eräästä verkkoruokakaupasta.
Chicago-viite (17. p.)Hento, Inka, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Elintarvikkeiden Verkkokauppa: Motivaatio Ostamiseen Ja Päätöksenteko - Tapaustutkimus Eräästä Verkkoruokakaupasta. 2013.
MLA-viite (9. p.)Hento, Inka, et al. Elintarvikkeiden Verkkokauppa: Motivaatio Ostamiseen Ja Päätöksenteko - Tapaustutkimus Eräästä Verkkoruokakaupasta. 2013.