Hento, I., Technology, F. o. I., tiedekunta, I., laitos, T., Systems, D. o. C. S. a. I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2013). Elintarvikkeiden verkkokauppa: Motivaatio ostamiseen ja päätöksenteko - tapaustutkimus eräästä verkkoruokakaupasta.
Chicago Style (17th ed.) CitationHento, Inka, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Elintarvikkeiden Verkkokauppa: Motivaatio Ostamiseen Ja Päätöksenteko - Tapaustutkimus Eräästä Verkkoruokakaupasta. 2013.
MLA (9th ed.) CitationHento, Inka, et al. Elintarvikkeiden Verkkokauppa: Motivaatio Ostamiseen Ja Päätöksenteko - Tapaustutkimus Eräästä Verkkoruokakaupasta. 2013.