Musiikkimarkkinat murroksessa äänitemarkkinoiden muutokset 2000-luvun Suomessa

Äänitemarkkinat ovat Suomessa rajussa laskussa. Vaikka uudet digitaaliset palvelut saavat runsaasti palstatilaa eri medioissa, ne eivät kuitenkaan näytä pystyvän paikkaamaan äänitemyynnistä koituvaa romahdusta. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää syyt, jotka ovat muuttuneen ostokäyttäytymis...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Rahikka, Teemu
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2013
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/41716