Tipaton tammikuu lehdistökirjoittelun sisällön analyysi viidestä sanomalehdestä vuosilta 2006-2011

Suomalaisten alkoholin kulutus on lisääntynyt huomattavasti viimeisten vuosikymmenten aikana. Lisääntyneen kulutuksen myötä myös alkoholihaitat ovat kasvaneet. Tipaton tammikuu on viestintään perustuva, alkoholinkäytön hallintaan tähtäävä kampanja. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää sanomalehti...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Puska, Arja
Muut tekijät: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Terveystieteiden laitos, Department of Health Sciences, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2012
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/40882