_version_ |
1780992342033956864
|
annif_keywords_txtF_mv |
innovaatiot
vaikutukset
innovaatiotoiminta
kuluttajakäyttäytyminen
omaksuminen
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p7903
http://www.yso.fi/onto/yso/p795
http://www.yso.fi/onto/yso/p21039
http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
http://www.yso.fi/onto/yso/p16214
|
author |
Reivinen, Tuomas
|
author2 |
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Markkinointi
Marketing
20423
|
author_facet |
Reivinen, Tuomas
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Markkinointi
Marketing
20423
Reivinen, Tuomas
|
author_sort |
Reivinen, Tuomas
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
first_indexed |
2023-03-22T10:01:33Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen</title><creator>Reivinen, Tuomas</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">ennakkomarkkinointi</subject><subject type="yso">tuotteet</subject><subject type="yso">innovaatiot</subject><subject type="yso">omaksuminen</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">viraalimarkkinointi</subject><available>2012-12-05T08:00:26Z</available><issued>2012</issued><type lang="fi">Pro gradu</type><type lang="en">Master's thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1239679</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/40532</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201212053301</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and
print it for Your own personal use. Commercial use is
prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201212053301</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/40532/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201212053301.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201212053301.pdf" type="application/pdf" length="2446222" sequence="1"/><recordID>123456789_40532</recordID></qualifieddc>
|
hierarchy_parent_title |
Institutional Repository
|
id |
jyx.123456789_40532
|
institution |
JYU
|
language |
fin
|
last_indexed |
2023-07-03T20:14:53Z
|
main_date |
2012-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2012
|
media_type_str_mv |
0/application/
1/application/pdf/
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/40532\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201212053301.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201212053301.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
publication_first_indexed |
2012-03-22T10:01:33Z
|
publishDate |
2012
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Reivinen, Tuomas
Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen
ennakkomarkkinointi
tuotteet
innovaatiot
omaksuminen
kuluttajat
markkinointi
viraalimarkkinointi
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_40532&index=0&size=large
|
title |
Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen
|
title_full |
Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen
|
title_fullStr |
Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen
Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen
|
title_full_unstemmed |
Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen
Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen
|
title_short |
Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen
|
title_sort |
tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen
|
title_txtP |
Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen
|
topic |
ennakkomarkkinointi
tuotteet
innovaatiot
omaksuminen
kuluttajat
markkinointi
viraalimarkkinointi
|
topic_facet |
ennakkomarkkinointi
innovaatiot
kuluttajat
markkinointi
omaksuminen
tuotteet
viraalimarkkinointi
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/40532
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201212053301
|
work_keys_str_mv |
AT reivinentuomas tuotehuhujenvaikutusinnovaationomaksumiseen
|