_version_ 1780992342033956864
annif_keywords_txtF_mv innovaatiot vaikutukset innovaatiotoiminta kuluttajakäyttäytyminen omaksuminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p7903 http://www.yso.fi/onto/yso/p795 http://www.yso.fi/onto/yso/p21039 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p16214
author Reivinen, Tuomas
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Markkinointi Marketing 20423
author_facet Reivinen, Tuomas Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Markkinointi Marketing 20423 Reivinen, Tuomas
author_sort Reivinen, Tuomas
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
first_indexed 2023-03-22T10:01:33Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen</title><creator>Reivinen, Tuomas</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">ennakkomarkkinointi</subject><subject type="yso">tuotteet</subject><subject type="yso">innovaatiot</subject><subject type="yso">omaksuminen</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">viraalimarkkinointi</subject><available>2012-12-05T08:00:26Z</available><issued>2012</issued><type lang="fi">Pro gradu</type><type lang="en">Master's thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1239679</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/40532</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201212053301</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201212053301</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/40532/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201212053301.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201212053301.pdf" type="application/pdf" length="2446222" sequence="1"/><recordID>123456789_40532</recordID></qualifieddc>
hierarchy_parent_title Institutional Repository
id jyx.123456789_40532
institution JYU
language fin
last_indexed 2023-07-03T20:14:53Z
main_date 2012-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2012
media_type_str_mv 0/application/ 1/application/pdf/
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/40532\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201212053301.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201212053301.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2012-03-22T10:01:33Z
publishDate 2012
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Reivinen, Tuomas Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen ennakkomarkkinointi tuotteet innovaatiot omaksuminen kuluttajat markkinointi viraalimarkkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_40532&index=0&size=large
title Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen
title_full Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen
title_fullStr Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen
title_full_unstemmed Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen
title_short Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen
title_sort tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen
title_txtP Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen
topic ennakkomarkkinointi tuotteet innovaatiot omaksuminen kuluttajat markkinointi viraalimarkkinointi
topic_facet ennakkomarkkinointi innovaatiot kuluttajat markkinointi omaksuminen tuotteet viraalimarkkinointi
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/40532 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201212053301
work_keys_str_mv AT reivinentuomas tuotehuhujenvaikutusinnovaationomaksumiseen