Koistinen, K., tiedekunta, H., Humanities, F. o., laitos, T. j. k. t., Studies, D. o. A. a. C., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (1999). Miten kirjakauppa pyrkii vaikuttamaan ihmisten lukutottumuksiin: Erään kirjakauppaketjun markkinointitoimenpiteitä teoriassa ja käytännössä.
Chicago-viite (17. p.)Koistinen, Katja, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Art and Cultural Studies, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Miten Kirjakauppa Pyrkii Vaikuttamaan Ihmisten Lukutottumuksiin: Erään Kirjakauppaketjun Markkinointitoimenpiteitä Teoriassa Ja Käytännössä. 1999.
MLA-viite (9. p.)Koistinen, Katja, et al. Miten Kirjakauppa Pyrkii Vaikuttamaan Ihmisten Lukutottumuksiin: Erään Kirjakauppaketjun Markkinointitoimenpiteitä Teoriassa Ja Käytännössä. 1999.