Koistinen, K., tiedekunta, H., Humanities, F. o., laitos, T. j. k. t., Studies, D. o. A. a. C., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (1999). Miten kirjakauppa pyrkii vaikuttamaan ihmisten lukutottumuksiin: Erään kirjakauppaketjun markkinointitoimenpiteitä teoriassa ja käytännössä.
Chicago Style (17th ed.) CitationKoistinen, Katja, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Art and Cultural Studies, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Miten Kirjakauppa Pyrkii Vaikuttamaan Ihmisten Lukutottumuksiin: Erään Kirjakauppaketjun Markkinointitoimenpiteitä Teoriassa Ja Käytännössä. 1999.
MLA (9th ed.) CitationKoistinen, Katja, et al. Miten Kirjakauppa Pyrkii Vaikuttamaan Ihmisten Lukutottumuksiin: Erään Kirjakauppaketjun Markkinointitoimenpiteitä Teoriassa Ja Käytännössä. 1999.