Fagerström, M., tiedekunta, H., Humanities, F. o., laitos, T. j. k. t., Studies, D. o. A. a. C., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2001). Vastenmielisen viehätys ja kauhean koomisuus: Juha Seppälän "Super market" groteskin kautta tuotettuna kulttuurikritiikkinä.
Chicago Style (17th ed.) CitationFagerström, Mia, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Art and Cultural Studies, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Vastenmielisen Viehätys Ja Kauhean Koomisuus: Juha Seppälän "Super Market" Groteskin Kautta Tuotettuna Kulttuurikritiikkinä. 2001.
MLA (9th ed.) CitationFagerström, Mia, et al. Vastenmielisen Viehätys Ja Kauhean Koomisuus: Juha Seppälän "Super Market" Groteskin Kautta Tuotettuna Kulttuurikritiikkinä. 2001.