Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Miten Lönnrot rakentaa Louhen,...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Miten Lönnrot rakentaa Louhen, Pohjolan emännän, viidessä Kalevalassa : tekstikriittinen tutkimus

Miten Lönnrot rakentaa Louhen, Pohjolan emännän, viidessä Kalevalassa tekstikriittinen tutkimus

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Pikkumäki, Leena
Other Authors: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Art and Cultural Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2008
Subjects:
Lönnrot, Elias
Louhi
Kalevala
Kirjallisuus
Literature
304
kansalliseepokset
naiskuva
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/39413
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/39413

Similar Items

  • Miten Lönnrot rakentaa Louhen, Pohjolan emännän, viidessä Kalevalassa : tekstikriittinen tutkimus
    by: Pikkumäki, Leena
    Published: (2008)
  • Kalevalan naiset ja tiedon yöpuoli : Lönnrotin jalanjäljissä kohti Kalevalan naisten tarinoita
    by: Piilola, Tiina, kirjoittaja
    Published: (2017)
  • Kalevalan naiset ja tiedon yöpuoli : Lönnrotin jalanjäljissä kohti Kalevalan naisten tarinoita
    by: Piilola, Tiina, kirjoittaja
    Published: (2017)
  • Sankareita ja tarinoita : kalevalaiset henkilöhahmot Johanna Sinisalon romaanissa Sankarit
    by: Pitkäsalo, Eliisa
    Published: (2009)
  • Sankareita ja tarinoita : kalevalaiset henkilöhahmot Johanna Sinisalon romaanissa Sankarit
    by: Pitkäsalo, Eliisa, kirjoittaja
    Published: (2009)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report