Kamila, M., tiedekunta, H., Humanities, F. o., laitos, T. j. k. t., Studies, D. o. A. a. C., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2002). Kuvataide välineenä oppilaan itsenäistymiseen ja itsen ymmärtämiseen lasten ja nuorten kuvataidekoulussa.
Chicago-viite (17. p.)Kamila, Marjo, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Art and Cultural Studies, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Kuvataide Välineenä Oppilaan Itsenäistymiseen Ja Itsen Ymmärtämiseen Lasten Ja Nuorten Kuvataidekoulussa. 2002.
MLA-viite (9. p.)Kamila, Marjo, et al. Kuvataide Välineenä Oppilaan Itsenäistymiseen Ja Itsen Ymmärtämiseen Lasten Ja Nuorten Kuvataidekoulussa. 2002.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.