Användning av inlärningsstilar i svenskundervisning på lågstadiet

Jokaisella oppilaalla on oma tapansa ja tyylinsä oppia parhaiten. Nämä tyylit tulisi ottaa huomioon opetuksen suunnittelussa sekä itse opetuksessa, jotta oppimistulos olisi mahdollisimman hyvä. Tämän tutkielman tarkoituksena on selvittää, ottavatko opettaja ja opettajaopiskelijat huomioon oppilaide...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Härkönen, Pauliina
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:swe
Julkaistu: 2012
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/38541