Raninen, A., tiedekunta, Y., Sciences, F. o. S., laitos, Y. j. f., Philosophy, D. o. S. S. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2008). Mondon mannekiineja vai tartanin trendsettereitä?: Urheilun kaupallistumisen vaikutus naisurheilijoiden ulkoasuun.
Chicago-viite (17. p.)Raninen, Annika, Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, Department of Social Sciences and Philosophy, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Mondon Mannekiineja Vai Tartanin Trendsettereitä?: Urheilun Kaupallistumisen Vaikutus Naisurheilijoiden Ulkoasuun. 2008.
MLA-viite (9. p.)Raninen, Annika, et al. Mondon Mannekiineja Vai Tartanin Trendsettereitä?: Urheilun Kaupallistumisen Vaikutus Naisurheilijoiden Ulkoasuun. 2008.