Raninen, A., tiedekunta, Y., Sciences, F. o. S., laitos, Y. j. f., Philosophy, D. o. S. S. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2008). Mondon mannekiineja vai tartanin trendsettereitä?: Urheilun kaupallistumisen vaikutus naisurheilijoiden ulkoasuun.
Chicago Style (17th ed.) CitationRaninen, Annika, Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, Department of Social Sciences and Philosophy, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Mondon Mannekiineja Vai Tartanin Trendsettereitä?: Urheilun Kaupallistumisen Vaikutus Naisurheilijoiden Ulkoasuun. 2008.
MLA (9th ed.) CitationRaninen, Annika, et al. Mondon Mannekiineja Vai Tartanin Trendsettereitä?: Urheilun Kaupallistumisen Vaikutus Naisurheilijoiden Ulkoasuun. 2008.