APA-viite (7. p.)

Toivonen, H., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2012). Tavallisen ihmisen uskottavuus mainoksen suosittelijana ja uskottavuuden vaikutus asenteeseen mainosta ja brandia kohtaan.

Chicago-viite (17. p.)

Toivonen, Hanna, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Tavallisen Ihmisen Uskottavuus Mainoksen Suosittelijana Ja Uskottavuuden Vaikutus Asenteeseen Mainosta Ja Brandia Kohtaan. 2012.

MLA-viite (9. p.)

Toivonen, Hanna, et al. Tavallisen Ihmisen Uskottavuus Mainoksen Suosittelijana Ja Uskottavuuden Vaikutus Asenteeseen Mainosta Ja Brandia Kohtaan. 2012.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.