Toivonen, H., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2012). Tavallisen ihmisen uskottavuus mainoksen suosittelijana ja uskottavuuden vaikutus asenteeseen mainosta ja brandia kohtaan.
Chicago Style (17th ed.) CitationToivonen, Hanna, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Tavallisen Ihmisen Uskottavuus Mainoksen Suosittelijana Ja Uskottavuuden Vaikutus Asenteeseen Mainosta Ja Brandia Kohtaan. 2012.
MLA (9th ed.) CitationToivonen, Hanna, et al. Tavallisen Ihmisen Uskottavuus Mainoksen Suosittelijana Ja Uskottavuuden Vaikutus Asenteeseen Mainosta Ja Brandia Kohtaan. 2012.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.