APA-viite (7. p.)

Krogerus, N., tiedekunta, Y., Sciences, F. o. S., laitos, Y. j. f., Philosophy, D. o. S. S. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2008). Yhteiskunnallisen mainonnan merkitykset osana postmodernia kulutuskulttuuria.

Chicago-viite (17. p.)

Krogerus, Nora, Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, Department of Social Sciences and Philosophy, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Yhteiskunnallisen Mainonnan Merkitykset Osana Postmodernia Kulutuskulttuuria. 2008.

MLA-viite (9. p.)

Krogerus, Nora, et al. Yhteiskunnallisen Mainonnan Merkitykset Osana Postmodernia Kulutuskulttuuria. 2008.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.