Jatkuvuuden hallinta IT-palveluliiketoiminnassa case Tieto Oyj

Yhteiskunnan tietoteknistymisen jatkuessa vakaille IT-palveluille on yhä enemmän kysyntää. IT-palvelutoimittajien rooli asiakasyritysten liiketoiminnassa kasvaa, koska liiketoimintaprosessit ovat yhä riippuvaisempia tietojärjestelmistä ja muusta IT-infrastruktuurista. Samanaikaisesti IT-infrastruktu...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Alppisara, Lauri
Muut tekijät: Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2012
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/38110