Hedonistinen ja utilitaristinen kuluttajakäyttäytyminen verkkokaupassa

Tengvall, Heikki Hedonistinen ja utilitaristinen kuluttajakäyttäytyminen verkkokaupassa Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2012, 27 s. Tietojärjestelmätiede, kandidaatintutkielma Ohjaaja: Salo, Markus Kulutus on viime vuosien aikana lisääntynyt yhä enemmän ja jatkaa edelleen kasvamistaan. Interne...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Tengvall, Heikki
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2012
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/38095