_version_ |
1809903357436887040
|
annif_keywords_txtF_mv |
sosiaalinen media
markkinointi
osallistaminen
vuorovaikutus
Facebook
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p20774
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p10728
http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
http://www.yso.fi/onto/yso/p21063
|
author |
Toivakka, Anssi
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
|
author_facet |
Toivakka, Anssi
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
Toivakka, Anssi
|
author_sort |
Toivakka, Anssi
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2012-12-06T00:03:29Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Osallistava markkinointi sosiaalisessa mediassa</title><creator>Toivakka, Anssi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other" lang="fi">sosiaalinen media</subject><subject type="other" lang="fi">markkinointi</subject><subject type="other" lang="fi">osallistava strategia</subject><available>2012-06-26T05:12:04Z</available><issued>2012</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/38094</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201206261953</identifier><language type="iso">fin</language><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Luettavissa tekijänoikeudellisista syistä vain Jyväskylän yliopiston Tietojenkäsittelytieteiden laitoksella.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201206261953</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/38094/1/Anssi%20Toivakka.pdf" name="Anssi Toivakka.pdf" type="application/pdf" length="217685" sequence="1"/><recordID>123456789_38094</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_38094
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:53:13Z
|
main_date |
2012-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2012
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/38094\/1\/Anssi%20Toivakka.pdf","text":"Anssi Toivakka.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2012-12-06T00:03:29Z
|
publishDate |
2012
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Toivakka, Anssi
Osallistava markkinointi sosiaalisessa mediassa
sosiaalinen media
markkinointi
osallistava strategia
|
subject_txtF |
Tietojärjestelmätiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_38094&index=0&size=large
|
title |
Osallistava markkinointi sosiaalisessa mediassa
|
title_full |
Osallistava markkinointi sosiaalisessa mediassa
|
title_fullStr |
Osallistava markkinointi sosiaalisessa mediassa
Osallistava markkinointi sosiaalisessa mediassa
|
title_full_unstemmed |
Osallistava markkinointi sosiaalisessa mediassa
Osallistava markkinointi sosiaalisessa mediassa
|
title_short |
Osallistava markkinointi sosiaalisessa mediassa
|
title_sort |
osallistava markkinointi sosiaalisessa mediassa
|
title_txtP |
Osallistava markkinointi sosiaalisessa mediassa
|
topic |
sosiaalinen media
markkinointi
osallistava strategia
|
topic_facet |
markkinointi
osallistava strategia
sosiaalinen media
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/38094
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201206261953
|
work_keys_str_mv |
AT toivakkaanssi osallistavamarkkinointisosiaalisessamediassa
|