Die Sonderpädagogik an den finnischen und deutschen Grundschulen und in den Lehrerausbildungen

Tutkielman tavoitteena oli selvittää, miten eri tavoin Suomen ja Saksan peruskoulut sekä opettajankoulutus ottavat huomioon erityistä tukea tarvitsevat oppilaat. Valitsin vertailumaaksi Saksan, jossa PISA-tutkimusten antaman tulokset ovat olleet selvästi Suomea heikompia. Suomen tutkimustulokset ova...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Syrjälä, Katariina
Muut tekijät: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Kielten laitos, Department of Languages, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:deu
Julkaistu: 2012
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/38089