Bengts, J., Saarimäki, S., tiedekunta, Y., Sciences, F. o. S., laitos, P., Psychology, D. o., . . . yliopisto, J. (2012). Vanhempien ja opettajien näkemykset lapsen akateemisista kyvyistä ja näiden näkemysten vaikutus lapsen oppiainekohtaisen minäkäsityksen ja koulutaitojen kehitykseen.
Chicago-viite (17. p.)Bengts, Jenniina, Sanni Saarimäki, Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Vanhempien Ja Opettajien Näkemykset Lapsen Akateemisista Kyvyistä Ja Näiden Näkemysten Vaikutus Lapsen Oppiainekohtaisen Minäkäsityksen Ja Koulutaitojen Kehitykseen. 2012.
MLA-viite (9. p.)Bengts, Jenniina, et al. Vanhempien Ja Opettajien Näkemykset Lapsen Akateemisista Kyvyistä Ja Näiden Näkemysten Vaikutus Lapsen Oppiainekohtaisen Minäkäsityksen Ja Koulutaitojen Kehitykseen. 2012.