Luovuusteoriat suunnannäyttäjinä luovan musiikinopetuksen suunnittelussa

Luovuuden kehittäminen on nykyisin yhä huomioidumpi osa kasvatusta. Musiikkikasvatuksessa luovuuden kehittämisen puolesta ovat puhuneet aikoinaan jo Carl Orff, Émile Jaques-Dalcroze ja Zoltán Kodály. Myös opetussuunnitelmat näkevät musiikillisen keksimisen tärkeänä osana musiikinopetusta. Luovat toi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Vahermaa, Jaana
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2012
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/37956