JamMo-oppimisympäristön yhteys kahden ADHD-oppilaan tarkkaavaisuuteen musiikin tunnilla

Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää kahden ADHD-oppilaan tarkkaavaisuuden säätelyä modernia teknologiaa hyödyntäen Jamming Mobile eli JamMo-oppimisympäristössä musiikin tunneilla. Tutkimuksessa selvitetään, onko ADHD-oppilaan musiikkitoiminnassa eroavaisuuksia, kun sitä verrataan perinteist...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Pelamo, Oona
Muut tekijät: Humanistinen tiedekunta, Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Humanities, Faculty of Education, Musiikin laitos, Opettajankoulutuslaitos, Department of Music, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2012
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/37937