JamMo-oppimisympäristön yhteys kahden ADHD-oppilaan tarkkaavaisuuteen musiikin tunnilla
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää kahden ADHD-oppilaan tarkkaavaisuuden säätelyä modernia teknologiaa hyödyntäen Jamming Mobile eli JamMo-oppimisympäristössä musiikin tunneilla. Tutkimuksessa selvitetään, onko ADHD-oppilaan musiikkitoiminnassa eroavaisuuksia, kun sitä verrataan perinteist...
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | , , , , , , , , , |
Format: | Master's thesis |
Language: | fin |
Published: |
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/37937 |
Search Result 1
JamMo-oppimisympäristön yhteys kahden ADHD-oppilaan tarkkaavaisuuteen musiikin tunnilla
Published 2012
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Master's thesis