Un voyage en Finlande, c'est un voyage au pays du père Noël, là où les rêves deviennent réalité L'image de la Finlande sur les sites Internet français des tour-opérateurs

Tämän tutkielman korpuksena on käytetty seitsemän ranskalaisen matkanjärjestäjän nettisivua. Tutkimuksessa tutkitaan näiden sivujen luomaa Suomi-kuvaa ja nähdään, miten eri tekijät, kuten brändäys, stereotypiat, tuotevalinnat ja kohderyhmät, voivat vaikuttaa maakuvan muodostamiseen. Tutkimuksessa my...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Leino, Eeva
Muut tekijät: Faculty of Humanities and Social Sciences, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fra
Julkaistu: 2012
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/37923