Un voyage en Finlande, c'est un voyage au pays du père Noël, là où les rêves deviennent réalité L'image de la Finlande sur les sites Internet français des tour-opérateurs
Tämän tutkielman korpuksena on käytetty seitsemän ranskalaisen matkanjärjestäjän nettisivua. Tutkimuksessa tutkitaan näiden sivujen luomaa Suomi-kuvaa ja nähdään, miten eri tekijät, kuten brändäys, stereotypiat, tuotevalinnat ja kohderyhmät, voivat vaikuttaa maakuvan muodostamiseen. Tutkimuksessa my...
| Main Author: | |
|---|---|
| Other Authors: | , , , , , |
| Format: | Bachelor's thesis |
| Language: | fra |
| Published: |
2012
|
| Subjects: | |
| Online Access: | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/37923 |
| Summary: | Tämän tutkielman korpuksena on käytetty seitsemän ranskalaisen matkanjärjestäjän nettisivua. Tutkimuksessa tutkitaan näiden sivujen luomaa Suomi-kuvaa ja nähdään, miten eri tekijät, kuten brändäys, stereotypiat, tuotevalinnat ja kohderyhmät, voivat vaikuttaa maakuvan muodostamiseen. Tutkimuksessa myös verrataan ranskalaisten matkanjärjestäjien ja MEK:n, Matkailun edistämiskeskuksen, Suomi-kuvaa.
|
|---|