Raikamo, S., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2012). Hakukonemarkkinoinnin tehokkuus B2B ja B2C asiakkaille autonvuokrausalalla Suomessa.
Chicago-viite (17. p.)Raikamo, Sasu, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Hakukonemarkkinoinnin Tehokkuus B2B Ja B2C Asiakkaille Autonvuokrausalalla Suomessa. 2012.
MLA-viite (9. p.)Raikamo, Sasu, et al. Hakukonemarkkinoinnin Tehokkuus B2B Ja B2C Asiakkaille Autonvuokrausalalla Suomessa. 2012.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.