APA-viite (7. p.)

Raikamo, S., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2012). Hakukonemarkkinoinnin tehokkuus B2B ja B2C asiakkaille autonvuokrausalalla Suomessa.

Chicago-viite (17. p.)

Raikamo, Sasu, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Hakukonemarkkinoinnin Tehokkuus B2B Ja B2C Asiakkaille Autonvuokrausalalla Suomessa. 2012.

MLA-viite (9. p.)

Raikamo, Sasu, et al. Hakukonemarkkinoinnin Tehokkuus B2B Ja B2C Asiakkaille Autonvuokrausalalla Suomessa. 2012.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.