"Mitä tehää?" oppilas aloitteentekijänä luokkahuoneessa
Tämän tutkimuksen lähtökohtana oli ajatus siitä, etteivät oppilaat ole luokkahuoneessa enää pelkästään tiedon passiivisia vastaanottajia vaan pikemminkin aktiivisia aloitteentekijöitä. Tavoitteena oli selvittää, miten ja millä kielellisillä keinoilla oppilaat saavat oman äänensä kuuluviin nykyajan o...
Päätekijä: | |
---|---|
Muut tekijät: | , , , , , |
Aineistotyyppi: | Pro gradu |
Kieli: | fin |
Julkaistu: |
2012
|
Aiheet: | |
Linkit: | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/37720 |
Search Result 1
"Mitä tehää?" : oppilas aloitteentekijänä luokkahuoneessa
Julkaistu 2012
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Pro gradu