_version_ 1799835498098720768
annif_keywords_txtF_mv digitaalinen markkinointi markkinointi yritysmarkkinointi yritykset markkinointiviestintä
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p12743 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988
author Hakasalo, Linda
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science
author_facet Hakasalo, Linda Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science Hakasalo, Linda
author_sort Hakasalo, Linda
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2012-12-06T00:03:23Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Digitaalisen markkinoinnin hy&#xF6;dynt&#xE4;minen B2B yrityksiss&#xE4;</title><creator>Hakasalo, Linda</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other" lang="fi">digitaalinen markkinointi</subject><subject type="other" lang="fi">B2B-yritys</subject><subject type="other" lang="fi">hakukonemarkkinointi</subject><subject type="other" lang="fi">sosiaalinen media</subject><subject type="other" lang="fi">viraalimarkkinointi</subject><subject type="other" lang="fi">elektroninen kaupank&#xE4;ynti</subject><available>2012-03-14T10:25:49Z</available><issued>2012</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/37581</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201203141440</identifier><language type="iso">fin</language><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Luettavissa tekij&#xE4;noikeudellisista syist&#xE4; vain Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston Tietojenk&#xE4;sittelytieteiden laitoksella.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201203141440</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/37581/1/Linda%20Hakasalo.pdf" name="Linda Hakasalo.pdf" type="application/pdf" length="373789" sequence="1"/><recordID>123456789_37581</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_37581
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:01:18Z
main_date 2012-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2012
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/37581\/1\/Linda%20Hakasalo.pdf","text":"Linda Hakasalo.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2012-12-06T00:03:23Z
publishDate 2012
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Hakasalo, Linda Digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen B2B yrityksissä digitaalinen markkinointi B2B-yritys hakukonemarkkinointi sosiaalinen media viraalimarkkinointi elektroninen kaupankäynti
subject_txtF Tietojärjestelmätiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_37581&index=0&size=large
title Digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen B2B yrityksissä
title_full Digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen B2B yrityksissä
title_fullStr Digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen B2B yrityksissä Digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen B2B yrityksissä
title_full_unstemmed Digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen B2B yrityksissä Digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen B2B yrityksissä
title_short Digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen B2B yrityksissä
title_sort digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen b2b yrityksissä
title_txtP Digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen B2B yrityksissä
topic digitaalinen markkinointi B2B-yritys hakukonemarkkinointi sosiaalinen media viraalimarkkinointi elektroninen kaupankäynti
topic_facet B2B-yritys digitaalinen markkinointi elektroninen kaupankäynti hakukonemarkkinointi sosiaalinen media viraalimarkkinointi
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/37581 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201203141440
work_keys_str_mv AT hakasalolinda digitaalisenmarkkinoinninhyödyntäminenb2byrityksissä