_version_ |
1809903349259042816
|
annif_keywords_txtF_mv |
digitaalinen markkinointi
markkinointi
yritysmarkkinointi
yritykset
markkinointiviestintä
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p23942
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p12743
http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
http://www.yso.fi/onto/yso/p6988
|
author |
Hakasalo, Linda
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
|
author_facet |
Hakasalo, Linda
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
Hakasalo, Linda
|
author_sort |
Hakasalo, Linda
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2012-12-06T00:03:23Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen B2B yrityksissä</title><creator>Hakasalo, Linda</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other" lang="fi">digitaalinen markkinointi</subject><subject type="other" lang="fi">B2B-yritys</subject><subject type="other" lang="fi">hakukonemarkkinointi</subject><subject type="other" lang="fi">sosiaalinen media</subject><subject type="other" lang="fi">viraalimarkkinointi</subject><subject type="other" lang="fi">elektroninen kaupankäynti</subject><available>2012-03-14T10:25:49Z</available><issued>2012</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/37581</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201203141440</identifier><language type="iso">fin</language><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Luettavissa tekijänoikeudellisista syistä vain Jyväskylän yliopiston Tietojenkäsittelytieteiden laitoksella.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201203141440</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/37581/1/Linda%20Hakasalo.pdf" name="Linda Hakasalo.pdf" type="application/pdf" length="373789" sequence="1"/><recordID>123456789_37581</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_37581
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:49:52Z
|
main_date |
2012-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2012
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/37581\/1\/Linda%20Hakasalo.pdf","text":"Linda Hakasalo.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2012-12-06T00:03:23Z
|
publishDate |
2012
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Hakasalo, Linda
Digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen B2B yrityksissä
digitaalinen markkinointi
B2B-yritys
hakukonemarkkinointi
sosiaalinen media
viraalimarkkinointi
elektroninen kaupankäynti
|
subject_txtF |
Tietojärjestelmätiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_37581&index=0&size=large
|
title |
Digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen B2B yrityksissä
|
title_full |
Digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen B2B yrityksissä
|
title_fullStr |
Digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen B2B yrityksissä
Digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen B2B yrityksissä
|
title_full_unstemmed |
Digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen B2B yrityksissä
Digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen B2B yrityksissä
|
title_short |
Digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen B2B yrityksissä
|
title_sort |
digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen b2b yrityksissä
|
title_txtP |
Digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen B2B yrityksissä
|
topic |
digitaalinen markkinointi
B2B-yritys
hakukonemarkkinointi
sosiaalinen media
viraalimarkkinointi
elektroninen kaupankäynti
|
topic_facet |
B2B-yritys
digitaalinen markkinointi
elektroninen kaupankäynti
hakukonemarkkinointi
sosiaalinen media
viraalimarkkinointi
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/37581
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201203141440
|
work_keys_str_mv |
AT hakasalolinda digitaalisenmarkkinoinninhyödyntäminenb2byrityksissä
|