Luetaan, mutta ymmärretäänkö lukemaamme lukustrategiat yläkoulun äidinkielen ja kirjallisuuden oppikirjoissa

Tutkimuksessa selvitetään lukustrategioiden opettamista äidinkielen ja kirjallisuuden op-pikirjoissa yläkoulussa seitsemänneltä luokalta yhdeksännelle luokalle. Aineistona tutkimuksessa ovat kaikkien oppikirjakustantajien tällä hetkellä yläkoulussa käytössä olevat äidinkielen ja kirjallisuuden oppik...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Mononen, Susanna
Muut tekijät: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Kielten laitos, Department of Languages, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2011
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/37181