Tarinoita koulunaloituksesta kehitysvammaisten lasten vanhempien kertomana
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millaisia tarinoita kehitysvammaisten lasten vanhemmat kertovat esiopetuksesta kouluun siirtymisestä sekä omista vaikutusmahdollisuuksistaan siirtymässä. Tutkimuksen teoreettisena viitekehyksenä on ekokulttuurinen teoria, jonka avulla tarkastelin siirtymän p...
Päätekijä: | |
---|---|
Muut tekijät: | , , , , , |
Aineistotyyppi: | Pro gradu |
Kieli: | fin |
Julkaistu: |
2011
|
Aiheet: | |
Linkit: | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/36904 |
Search Result 1
Hae kokoteksti
Tarinoita koulunaloituksesta kehitysvammaisten lasten vanhempien kertomana
Julkaistu 2011
Hae kokoteksti
Hae kokoteksti
Pro gradu