Forsberg, E., Matilainen, I., tiedekunta, L., Sciences, F. o. S. a. H., laitos, L., Sciences, D. o. S., . . . yliopisto, J. (2011). Opettajan sanallisen ja sanattoman viestinnän merkitys kuudesluokkalaisten oppimiselle koululiikunnassa.
Chicago-viite (17. p.)Forsberg, Erika, Irina Matilainen, Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikuntakasvatuksen laitos, Department of Sport Sciences, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Opettajan Sanallisen Ja Sanattoman Viestinnän Merkitys Kuudesluokkalaisten Oppimiselle Koululiikunnassa. 2011.
MLA-viite (9. p.)Forsberg, Erika, et al. Opettajan Sanallisen Ja Sanattoman Viestinnän Merkitys Kuudesluokkalaisten Oppimiselle Koululiikunnassa. 2011.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.